Μια διαφήμιση για ένα ξενοδοχείο μπορεί να έχει πολλές μορφές, αλλά σχεδόν πάντα στόχος της είναι να βελτιώσει τη θέση εμφάνισης του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης, να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του και να ενθαρρύνει τις απευθείας κρατήσεις.
Στο άρθρο μας λοιπόν θα ασχοληθούμε με τις διαφημίσεις ξενοδοχείων της Google [google hotel ads] και θα δώσουμε απαντήσεις σε βασικές απορίες!
Τί είναι οι διαφημίσεις ξενοδοχείων της Google [Google hotel ads]?
Με τις διαφημίσεις ξενοδοχείων της Google, οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να συγκρίνουν τις τιμές των καταλυμάτων στα αποτελέσματα αναζήτησης Google και στους Χάρτες Google. Το ξενοδοχείο σας θα αναφέρεται ως «επίσημος ιστότοπος» με απευθείας σύνδεσμο προς μια ενότητα κράτησης. Φυσικά, υπάρχει επίσης η δυνατότητα δημιουργίας συνδυασμένης καμπάνιας διαφημίσεων ξενοδοχείων Google και κανονικών διαφημίσεων κειμένου για μεγιστοποίηση της προβολής.
Το Google Ads και το Google Hotel Ads δεν είναι το ίδιο.
Το ξενοδοχείο σας δεν θα καταλήξει απλώς εδώ, ακόμα κι αν κάνετε ήδη μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και δημιουργείτε διαφημίσεις στο Google Ads (SEA). Το Google Ads και το Google Hotel Ads είναι διαφορετικά πράγματα.
Για παράδειγμα, κάθε εταιρεία μπορεί να χρησιμοποιήσει το Google Ads και να δημιουργήσει διαφημίσεις με κείμενο και banner με αυτόν τον τρόπο. Το Google Hotel Ads έχει σχεδιαστεί ειδικά για ξενοδοχεία, όπως υποδηλώνει το όνομα. Αυτές οι διαφημίσεις, επομένως, προσφέρουν στον δυνητικό επισκέπτη πολύ περισσότερες πληροφορίες από μια διαφήμιση του Google Ads.
Οι διαφημίσεις ξενοδοχείων Google είναι σαν μια πλατφόρμα κρατήσεων.
Θα μπορούσατε να πείτε ότι το Google Hotel Ads είναι σαν ένα OTA ή μια πλατφόρμα κρατήσεων όπως η Booking.com. Ένας πιθανός επισκέπτης μπορεί να συγκρίνει πολλά ξενοδοχεία και τιμές και να δει εκτενείς πληροφορίες σχετικά με τα δωμάτια, τις ανέσεις και τις υπηρεσίες που προσφέρονται.
Το υπέροχο με αυτό: ένας επισκέπτης δεν χρειάζεται να πάει πρώτα σε μια πλατφόρμα κρατήσεων. Βρίσκει τα αποτελέσματα απευθείας στο Google. Και από εκεί ξεκινούν οι περισσότεροι την αναζήτησή τους.
Υψηλότερο ποσοστό μετατροπών με τις διαφημίσεις ξενοδοχείων Google.
Επομένως, η προβολή του ξενοδοχείου σας αυξάνεται με τις διαφημίσεις ξενοδοχείων Google και με μια ομάδα-στόχο που αναζητά πολύ συγκεκριμένα ξενοδοχείο. Το ποσοστό μετατροπής είναι επομένως υψηλό. Υψηλότερο από SEO ή SEA, σύμφωνα με διεθνή μελέτη της Google.
Διατηρείτε τον έλεγχο των κρατήσεων.
Το μεγάλο πλεονέκτημα σε σύγκριση με ένα OTA είναι ότι κρατάτε την κράτηση στα χέρια σας. Ένας επισκέπτης που σας βρίσκει χάρη στις διαφημίσεις ξενοδοχείου κάνει τελικά κράτηση μέσω του δικού σας ιστότοπου. Αυτό σας εξοικονομεί μια προμήθεια που είναι συχνά μεταξύ 15% και 22%.
Ποιο είναι το κόστος των Διαφημίσεων ξενοδοχείων Google;
Πληρώνετε στην Google για διαφημίσεις ξενοδοχείων. Μπορείτε να επιλέξετε μια προμήθεια ανά κράτηση, αλλά με 5 έως 15% οι τιμές είναι χαμηλότερες από ό,τι με τους OTA.
Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να πληρώσετε ανά αριθμό κλικ, ανεξάρτητα από το αν έχει γίνει κράτηση ή όχι. Καθορίζετε μόνοι σας τη στρατηγική υποβολής προσφορών, όπως και με το Google Ads. Αυτό σας επιτρέπει να συμμετέχετε τόσο με μεγάλο όσο και με μικρό προϋπολογισμό.
Μπορώ να σταματήσω το «κανονικό» Google Ads τώρα;
Όχι, δεν το συνιστούμε. Είναι καλύτερο να τα χρησιμοποιείτε δίπλα-δίπλα. Όπως είπαμε, είναι δύο διαφορετικά πράγματα.
Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις ξενοδοχείων Google προορίζονται για επισκέπτες με πρόθεση κράτησης. Θα σας εξασφαλίσει απευθείας κρατήσεις, αλλά μόνο εάν κάποιος ψάχνει για ξενοδοχείο. Οι διαφημίσεις ξενοδοχείων εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης μόνο εάν κάποιος πραγματοποιήσει αναζήτηση για “Hotel Sifnos”. Κάποιος που κάνει αναζήτηση για “διακοπές Ελλάδα” δεν θα δει τις διαφημίσεις ξενοδοχείων, ενώ αυτό μπορεί να είναι μια πολύ σημαντική ομάδα στόχος για εσάς. Στη συνέχεια, μπορείτε να τους προσεγγίσετε με τις κανονικές σας διαφημίσεις Google.
Το ένα ενισχύει το άλλο!
Επομένως, είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε και τους δύο τύπους διαφημίσεων μαζί. Google Ads για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας του ξενοδοχείου σας, Διαφημίσεις ξενοδοχείων Google για απευθείας κρατήσεις. Το ένα ενισχύει το άλλο.
Η διαμονή μου είναι ήδη ανάμεσα στα αποτελέσματα.
Είναι πιθανό το ξενοδοχείο σας να είναι ήδη μεταξύ των αποτελεσμάτων Διαφημίσεων ξενοδοχείων Google, χωρίς να το έχετε κάνει μόνοι σας. Οι πλατφόρμες κρατήσεων με τις οποίες συνεργάζεστε διαφημίζονται επίσης μέσω των διαφημίσεων ξενοδοχείων Google. Αυτό σας κάνει να πιστεύετε ότι δεν είναι πλέον απαραίτητο να διαφημιστείτε. Αλλά μην κάνετε λάθος! Εξακολουθείτε να πληρώνετε προμήθεια στην πλατφόρμα, επομένως είναι πιο έξυπνο να ξεκινήσετε μόνοι σας με τις διαφημίσεις ξενοδοχείων Google!
Σκέφτεστε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το διαφημίσεις ξενοδοχείων της Google [google hotel ads]? Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!