Soisat
Menu
  • Αρχική
  • Εταιρεία
  • Υπηρεσίες
    • Σχεδιασμός Ιστοσελίδων
    • Στρατηγική επικοινωνίας ξενοδοχειακών μονάδων και προορισμών
    • Στρατηγική επικοινωνίας για προμηθευτές ξενοδοχείων
    • Ολοκληρωμένες Τεχνο-Οικονομικές Υπηρεσίες για μονάδες φιλοξενίας
  • Πελάτες
  • Projects
  • Blog
  • Επικοινωνία
Soisat

info@soisat.gr
23710 21545

Generation Z: ποιοι είναι και πώς να τους προσεγγίσεις

  • Αρχική
  • Business
  • Generation Z: ποιοι είναι και πώς να τους προσεγγίσεις
  • 8 Ιουνίου, 20228 Ιουνίου, 2022
  • SOISAT

Αν η επικοινωνία ανάμεσα σε boomers, millenials και Gen Z ήταν τίτλος ταινίας, θα ήταν «Χαμένοι στη μετάφραση». Η κάθε γενιά έχει μεγαλώσει και ζήσει με εντελώς διαφορετικά ερεθίσματα και σε εντελώς διαφορετικό πλαίσιο, οπότε τα επικοινωνιακά “κενά” τα λες και αναμενόμενα.

Ποια είναι λοιπόν η γενιά Ζ?

Οι Gen Z (γεννημένοι μεταξύ 1997 και 2003) είναι η πρώτη ψηφιακά εγγενής γενιά, νέοι άνθρωποι χωρίς υποχρεώσεις, που φαίνονται αποφασισμένοι να κερδίσουν το χαμένο έδαφος και να αναπληρώσουν τα ταξίδια που δεν μπόρεσαν να υλοποιήσουν εξαιτίας της πανδημίας. Μια ελπιδοφόρα γενιά µε ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που δεν θεωρείται απλώς εξοικειωμένη µε το διαδίκτυο, αλλά ταυτίζεται µε αυτό. Πρόκειται για την πρώτη γενιά χωρίς προϊντερνετική ζωή, η οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε µε smart phones και δεν γνωρίζει τον κόσμο χωρίς social media.

Ενώ οι millennials εξακολουθούν να έχουν σημαντική αγοραστική δύναμη, οι νέοι ενήλικες αυτής της γενιάς αντικαθίστανται από μια νέα γενιά, που δεν γνωρίζει έναν κόσμο χωρίς Διαδίκτυο και θα είναι κρίσιμης σημασίας για την ανάκαμψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας από την πανδημία του κορωνοϊού. Και αυτοί δεν είναι άλλοι από τους Generation Ζ.

Η γενιά Gen-Z σχεδιάζει να ξεπεράσει τα ταξίδια φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη γενιά, σύμφωνα με μια μελέτη. Η μελέτη Avail State of Travel το 2022 αποκαλύπτει ότι το 72% των ταξιδιωτών της Gen Z δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα ή τα ίδια το 2022 σε σύγκριση με την εποχή πριν από την COVID, σε σύγκριση με το 70% των millennials και το 61% των baby boomers.

Η μελέτη 2.000 Αμερικανών ρώτησε επίσης διαφορετικές γενιές εάν σχεδίαζαν να επενδύσουν σε ένα μεγάλο ταξίδι, με το 71% των ταξιδιωτών Gen Z να συμφωνούν ότι θα το έκαναν, μαζί με το 68% των millennials, το 60% των Gen Xers και το 51% των Baby Boomers.

Επιπλέον, το 71% του Gen Z, που γεννήθηκε από το 1997 και μετά, σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερα φέτος, σε συνδυασμό με τον ίδιο όγκο millennials.

Πώς θα τους προσεγγίσεις?

 

On-line! Η Gen Z επηρεάζεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά, με 8 στους 10 να κάνουν check in στους λογαριασμούς πολλές φορές την ημέρα.  Επιπλέον, το 66% δηλώνει ότι έχει προχωρήσει στην αγορά προϊόντων που ανακάλυψαν αρχικά στο διαδίκτυο. Η μελέτη Thune διεξήχθη μέσω συνεντεύξεων με 6.500 άτομα ηλικίας 16 έως 24 ετών από 13 ανεπτυγμένες και αναδυόμενες χώρες.

Οι τάσεις που επισημαίνονται και στις δύο μελέτες αντικατοπτρίζουν την πρόσφατη έρευνα του Phocuswright για το Gen Z, αποκαλύπτοντας ότι η γενιά βρίσκει τα social media πιο χρήσιμα για έρευνα προορισμού και δραστηριότητας στον προορισμό. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τη Gen Z για άλλα ταξιδιωτικά στοιχεία ήταν επίσης μπροστά από όλες τις άλλες γενιές εκτός από τους millennials.

Σκέφτεστε πώς να τους προσεγγίσετε τους και ποια στρατηγική digital marketing να ακολουθήσετε? Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!


Posted in Business
Soisat
Tourism marketing Agency
ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
  • Πελάτες
  • Projects
  • Blog
  • Επικοινωνία
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • 22ας Απριλίου 1854 1 63100, Πολύγυρος, Χαλκιδική
  • 23710 21545
  • info@soisat.gr
Newsletter
Εγγραφείτε στο newsletter μας για τα τελευταία μας νέα και άρθρα!

Όροι Χρήσης | Πολιτική Απορρήτου | Πολιτική Cookies

© 2022 SOISAT
© We are TheFutureCats - 🚀 We Bring Tomorrow Right meοw 😼