Soisat
Menu
  • Αρχική
  • Εταιρεία
  • Υπηρεσίες
    • Σχεδιασμός Ιστοσελίδων
    • Στρατηγική επικοινωνίας ξενοδοχειακών μονάδων και προορισμών
    • Στρατηγική επικοινωνίας για προμηθευτές ξενοδοχείων
    • Ολοκληρωμένες Τεχνο-Οικονομικές Υπηρεσίες για μονάδες φιλοξενίας
  • Πελάτες
  • Projects
  • Blog
  • Επικοινωνία
Soisat

info@soisat.gr
23710 21545

5 λόγοι γιατί το Pinterest είναι μία από τις καλύτερες πλατφόρμες για μια τουριστική επιχείρηση

  • Αρχική
  • Business
  • 5 λόγοι γιατί το Pinterest είναι μία από τις καλύτερες πλατφόρμες για μια τουριστική επιχείρηση
  • 21 Φεβρουαρίου, 202221 Μαρτίου, 2022
  • SOISAT

Υπάρχουν κυριολεκτικά δισεκατομμύρια άνθρωποι στα social media και χτίζοντας μια καλή εντύπωση με τους ακολούθους σας μπορεί να κάνει τη διαφορά — το 71% των χρηστών που έχουν καλή εμπειρία αλληλεπίδρασης με ένα brand στα social media είναι πιο πιθανό να προτείνουν το συγκεκριμένο brand σε άλλα άτομα.

Δεν χρειάζεται απαραίτητα να προσπαθήσετε να γίνετε διάσημοι στο Facebook, γνώστες του Instagram και λάτρεις του Twitter για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις ευκαιρίες ψηφιακού μάρκετινγκ. Αντίθετα, θα πρέπει να εστιάσετε σε πλατφόρμες που θα σας αποφέρουν το υψηλότερο ROI για τον χρόνο και τα χρήματα που αφιερώνετε σε αυτές.

Για μια τουριστική επιχείρηση/προορισμό, αυτή η πλατφόρμα μπορεί να είναι απλώς το Pinterest.

Το Pinterest δεν είναι σαν τα υπόλοιπα social media, καθώς αποτελεί μια μηχανή αναζήτησης με έμφαση στο lifestyle και τα ενδιαφέροντα των χρηστών, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για την προώθηση των ταξιδιών. Και σκεφτείτε ότι το 2021 το Pinterest κατέλαβε την 14 θέση μεταξύ των μεγαλύτερων social media με 459 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα ενώ το ταξιδιωτικό κοινό αυξήθηκε κατά 40% σε σχέση με το 2019! Παράλληλα, οι αναζητήσεις για ταξίδια αυξήθηκαν κατά 60%!

Μέσω της πλατφόρμας έχετε η δυνατότητα να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό, να χτίσετε την εικόνα της εταιρίας σας και να προωθήσετε το brand σας. Μπορείτε επίσης να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και να ενισχύσετε τις εγγραφές στο newsletter σας και την αλληλεπίδραση του κοινού με εσάς.

5 λόγοι για τους οποίους το Pinterest είναι απαραίτητο για τις ταξιδιωτικές εταιρείες:

1. Ο τουρισμός είναι ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα στο Pinterest

Το 25% όλων όσων συμβαίνουν στο Pinterest σχετίζονται με τον τουρισμό και τα ταξίδια. Αυτό ισοδυναμεί με περισσότερα από 40 εκατομμύρια άτομα το μήνα που έρχονται στην πλατφόρμα αναζητώντας ταξιδιωτικές ιδέες για το επόμενο ταξίδι τους.

Αυτός είναι πιθανώς ο λόγος για τον οποίο τα τρία τέταρτα των κορυφαίων ταξιδιωτικών brand επενδύουν στην παρουσία τους στην πλατφόρμα.

2. Η δομή του Pinterest που βασίζεται στις εικόνες προσφέρει πιο αποτελεσματικό marketing.

Στο τουριστικό marketing, όλα έχουν να κάνουν με την εικόνα και τις φωτογραφίες. Πρέπει να δείξετε στους ανθρώπους τι χάνουν.

Κανένας δε θα κλείσει ένα ακριβό δωμάτιο στο πολυτελές ξενοδοχείο σας με βάση την περιγραφή του. Δείξτε τους τις πολυτελείς ανέσεις και θα εύχονταν να μπορούσαν να τηλε-μεταφερθούν κατευθείαν στο παραθαλάσσιο μπαλκόνι του δωματίου. Οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις χρειάζονται πλατφόρμες που βασίζονται στην εικόνα για να προωθήσουν το προϊόν τους. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα προνόμια του Pinterest.

Πώς διαφέρει λοιπόν αυτό από το Instagram; Το Pinterest προσφέρει στις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις δύο μεγάλα πλεονεκτήματα έναντι του Instagram:

  • Οι χρήστες μπορούν να το χρησιμοποιήσουν σε επιτραπέζιους υπολογιστές και κινητές συσκευές, ενώ το Instagram είναι μόνο για κινητά και

  • μπορείτε να συνδέσετε όλες τις εικόνες/καρφίτσες σας με τις σελίδες προϊόντων, το website σας ή οτιδήποτε άλλο θέλετε, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να δημιουργήσετε μια άμεση παρότρυνση για δράση.

3. Το περιεχόμενό σας έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στο Pinterest

Η δημιουργία περιεχομένου απαιτεί χρόνο και χρήμα. Όσο περισσότερα μπορείτε να βγείτε από αυτό, τόσο το καλύτερο. Το Pinterest σάς βοηθά να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής του περιεχομένου σας, επειδή οι αλγόριθμοί του βασίζονται στο ενδιαφέρον των χρηστών και όχι σε ό,τι έχει δημοσιευτεί πιο πρόσφατα.

Όσο περισσότεροι άνθρωποι κάνουν like και επανατοποθετήσουν την ανάρτησή σας, τόσο περισσότερο θα εμφανίζεται σε χρήστες που δεν την έχουν ξαναδεί. Αυτοί οι χρήστες μπορούν στη συνέχεια να το κάνουν like και/ή να το επανατοποθετήσουν οι ίδιοι, συνεχίζοντας έτσι τον κύκλο.

Αυτό σημαίνει ότι μια καρφίτσα στο Pinterest μπορεί να συνεχίσει να προκαλεί ενδιαφέρον, αφοσίωση και δυνητικούς πελάτες για έως και 6 μήνες μετά την πρώτη δημοσίευσή της!

4. Οι θεματικοί πίνακες, σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε κοινό βάσει συγκεκριμένων ενδιαφερόντων.

Είναι σπάνιο για μια ταξιδιωτική επιχείρηση να βασίζεται εξ ολοκλήρου σε έναν συγκεκριμένο τύπο πελάτη. Το κοινό που στοχεύετε αποτελούνται από πολλαπλές προσωπικότητες. Μπορείτε να οργανώσετε τις καρφίτσες σας [pins] σε διαφορετικούς πίνακες που καλύπτουν κάθε προσωπικότητα.Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να ακολουθήσουν τους πίνακες που τους ενδιαφέρουν (ίσως έχετε έναν που ονομάζεται “Οικογένειες με παιδιά”) και θα βλέπουν νέες καρφίτσες καθώς τις προσθέτετε στον πίνακα. Επιπλέον, ορισμένες από τις καρφίτσες σας μπορεί να έχουν απήχηση crossover και να μπορούν να ζουν σε πολλούς πίνακες ταυτόχρονα.

Οι θεματικοί πίνακες είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να περιορίσετε το κοινό στο Pinterest βάσει συγκεκριμένων ενδιαφερόντων και να παρέχετε περιεχόμενο που ανταποκρίνεται σε αυτά τα ενδιαφέροντα.

5. Οι χρήστες του Pinterest είναι έτοιμοι να κάνουν αγορές.

Το 87% των χρηστών του Pinterest λέει ότι οι αγοραστικές τους αποφάσεις επηρεάζονται από τις αναρτήσεις που βλέπουν στην πλατφόρμα. Αυτό λέει δύο πράγματα:

  • Η πλατφόρμα είναι πολύ αποτελεσματική στο να επηρεάζει το ενδιαφέρον για τα προϊόντα και

  • οι άνθρωποι στο Pinterest είναι έτοιμοι να αγοράσουν.

Όταν πρόκειται για ταξίδια, τα στατιστικά αυτά είναι δύσκολο να αγνοηθούν. Το Pinterest αναφέρει ότι οι μισοί Αμερικανοί ταξιδιώτες που ξοδεύουν 2.000 $ ή περισσότερα το χρόνο σε ταξίδια είναι χρήστες της πλατφόρμας.

Αυτό είναι σχεδόν 20 εκατομμύρια ταξιδιώτες με υψηλές δαπάνες που αναζητούν στο Pinterest ιδέες για το επόμενο ταξίδι τους — και αυτοί είναι μόνο ταξιδιώτες στις ΗΠΑ. Με σχεδόν το 90% αυτών που είναι πιθανό να επηρεάζονται από αυτά που βρίσκουν στην πλατφόρμα, εξετάζετε ένα σοβαρά μεγάλο κοινό δυνητικών νέων πελατών.

Εάν θέλετε και εσείς να εμπλουτίσετε την στρατηγική marketing σας, τότε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προτείνουμε τα καλύτερα social media channels για εσάς!

Posted in Business
Soisat
Tourism marketing Agency
ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
  • Πελάτες
  • Projects
  • Blog
  • Επικοινωνία
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • 22ας Απριλίου 1854 1 63100, Πολύγυρος, Χαλκιδική
  • 23710 21545
  • info@soisat.gr
Newsletter
Εγγραφείτε στο newsletter μας για τα τελευταία μας νέα και άρθρα!

Όροι Χρήσης | Πολιτική Απορρήτου | Πολιτική Cookies

© 2022 SOISAT
© We are TheFutureCats - 🚀 We Bring Tomorrow Right meοw 😼