Τα ταξίδια βρίσκονται σε ανοδική πορεία το 2022 καθώς οι πελάτες που μένουν στο σπίτι εκμεταλλεύονται το άνοιγμα των συνόρων και την αναζωπύρωση της τουριστικής βιομηχανίας. Αλλά αυτός είναι ένας νέος τύπος ταξιδιώτη, που αναδύεται από δύο χρόνια lockdown χωρίς τίποτα άλλο εκτός από τεχνολογία για παρέα.
Αυτός ο σύγχρονος ταξιδιώτης αναζητά διαμονή, περιηγήσεις και εμπειρίες μέσω ενός ψηφιακού μέσου. Ο κλάδος της φιλοξενίας πρέπει να συνδεθεί με αυτό το πρόθυμο κοινό μέσω του μάρκετινγκ για κινητά για να πάρει ένα κομμάτι από την αγοραστική πίτα.
Τι είναι το Mobile Marketing;
Το μάρκετινγκ μέσω κινητού τηλεφώνου είναι μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ παντός καναλιού που προσεγγίζει το προτιμώμενο κοινό-στόχο σας μέσω smartphone και tablet χρησιμοποιώντας ιστότοπους, email, SMS, μηνύματα και εφαρμογές κοινωνικών μέσων. Αν θέλετε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ για κινητά, πρέπει να εξετάσετε τρόπους για να αλληλεπιδράσετε με νέους και δυνητικούς επισκέπτες σε όλες αυτές τις πλατφόρμες.
5 βασικά στοιχεία σχετικά με τις στρατηγικές μάρκετινγκ για κινητά για τη φιλοξενία
Για να έχετε το μέγιστο όφελος από αυτήν την αυτοματοποιημένη μορφή μάρκετινγκ, πρέπει να γνωρίζετε τα στοιχεία σχετικά με το μάρκετινγκ για κινητά και πώς αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί προς όφελός σας. Ακολουθεί ένας μικρός οδηγός για τα κορυφαία πέντε βασικά στοιχεία:
1. Οι χρήστες θέλουν έναν ιστότοπο φιλικό προς τα κινητά
Ένας ιστότοπος φιλικός προς κινητά είναι απολύτως απαραίτητος για όσους ασχολούνται με τη βιομηχανία της φιλοξενίας, καθώς πολλοί εν δυνάμει πελάτες θα αναζητούν καταλύματα, μέρη για φαγητό ή πράγματα να κάνουν ενώ βρίσκονται εν κινήσει. Ο παραδοσιακός ιστότοπος για σταθερούς υπολογιστές παραμένει πολύτιμο πλεονέκτημα για αυτόν τον κλάδο, αλλά αυτό απλά δεν θα αρκεί στην τεχνολογικά καθοδηγούμενη εποχή των κινητών. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι ιστότοποι φιλοξενίας για κινητές συσκευές και οι παραδοσιακοί ιστότοποι θα διαφέρουν. Όταν πρόκειται για κινητά, θα πρέπει να διασφαλίσετε:
- Οι ψηφιακές πλατφόρμες κατεβαίνουν πιο γρήγορα.
- Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί σαγηνευτικά αλλά μινιμαλιστικά γραφικά.
- Ο ιστότοπος παρέχει συνοπτικές πληροφορίες κειμένου.
- Το τοπικό σας SEO έχει βελτιστοποιηθεί, ώστε να έχετε πρόσβαση σε SERP για κινητά.
2. Οι χρήστες ελέγχουν τα email τους στα κινητά τους
Ένα σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε όταν δημιουργείτε μια στρατηγική μάρκετινγκ για κινητά είναι ότι αυτή η αυτοματοποιημένη πλατφόρμα πρέπει να βασίζεται στη συναίνεση σε ολόκληρη τη διαδρομή του πελάτη. Αυτό επεκτείνεται σε όλες τις πλατφόρμες επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ μέσω email. Επί του παρόντος, περίπου το 50% έως το 65% των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προβάλλονται σε φορητή συσκευή, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να βελτιστοποιήσετε όλο το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για προβολή από κινητά. Μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να επιτύχετε μια φιλική στρατηγική μάρκετινγκ για κινητά είναι:
- Διαχωρίστε τις πληροφορίες email σε ξεχωριστές παραγράφους
- Εστιάστε κάθε παράγραφο σε ένα θέμα
- Βεβαιωθείτε ότι οι παράγραφοι είναι σύντομες
- Συμπεριλάβετε μια υπό-επικεφαλίδα και ένα γραφικό σε κάθε ενότητα
Βεβαιωθείτε ότι το email σας είναι προσαρμοσμένο και έχετε πάρει άδεια από το χρήστη για να τον συμπεριλάβετε στην mailing list σας.
3. Τα SMS και τα μηνύματα είναι οι προτιμώμενες μορφές επικοινωνίας
Μόλις οι πελάτες σας έχουν κάνει κράτηση, θέλετε να διατηρήσετε το ενδιαφέρον τους και να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών μέσω της προτιμώμενης μορφής επικοινωνίας τους.
Όσοι πρωτοστατούν στο μάρκετινγκ για κινητά τηλέφωνα φιλοξενίας ενσωματώνουν εφαρμογές SMS και μηνυμάτων για να κρατούν αφοσιωμένους τους τρέχοντες πελάτες και να διατηρούν αυτή τη δέσμευση ακόμη και μετά την αποχώρησή τους. Αν και τα Business Messages της Google προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα για να επικοινωνήσετε με τους ταξιδιώτες τη στιγμή που χρειάζονται, τα SMS εξακολουθούν να παραμένουν η κύρια μορφή μάρκετινγκ για κινητά, καθώς δεν απαιτεί σύνδεση στο διαδίκτυο και δεν περιορίζεται σε smartphone. Ωστόσο, η βιομηχανία φιλοξενίας μπορεί να χρησιμοποιήσει μηνύματα επιλογής για:
- Καλωσορίσατε και ευχαριστήστε τους επισκέπτες για τη διαμονή τους
- Παρέχετε συμβουλές και συμβουλές για τοπικές εκδηλώσεις, εγκαταστάσεις και εστιατόρια
- Αποστολή αυτόματων υπενθυμίσεων για κρατήσεις
- Υπενθυμίστε στους επισκέπτες τις ώρες check-in και check-out
- Λάβετε παραγγελίες για την υπηρεσία δωματίου
- Ζητήστε σχόλια ή κριτικές.
- Απαντήστε σε συχνές ερωτήσεις
- Μοιραστείτε πληροφορίες για άλλες τοποθεσίες
- Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να εγγραφούν σε προγράμματα επιβράβευσης
- Δημιουργήστε πιστότητα στην επωνυμία μέσω αποκλειστικών συμφωνιών.
4. Η λειτουργικότητα του smartphone είναι εκτεταμένη
Πέρα από τις δυνατότητες μάρκετινγκ των κινητών τηλεφώνων, ο κλάδος της φιλοξενίας μπορεί να επεκτείνει περαιτέρω την εμπειρία του χρήστη αξιοποιώντας τα τεχνολογικά πλεονεκτήματα αυτής της συσκευής. Μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους οι φιλοξενούμενοι μπορούν να επεκτείνουν τις προσφορές κινητών τηλεφώνων περιλαμβάνουν:
- Αυτόματο check-in και check-out χωρίς κλειδί, όπου ο επισκέπτης δεν βασίζεται σε φυσικό κλειδί ή κάρτα-κλειδί, αλλά χρησιμοποιεί απλώς το κινητό του τηλέφωνο.
- Οι εφαρμογές για κινητά επιτρέπουν στους πελάτες να επικοινωνούν απευθείας με την επιχείρηση φιλοξενίας. Αυτό συλλέγει εξατομικευμένα δεδομένα χρήστη που δημιουργεί ένα πιο συγκεκριμένο προφίλ πελάτη.
- Οι εφαρμογές για κινητά επιτρέπουν στους επισκέπτες να επικοινωνούν απευθείας με το προσωπικό, αλλά και με άλλους επισκέπτες μέσω μιας ιδιωτικής υπηρεσίας μηνυμάτων κοινωνικής δικτύωσης.
5. Οι επισκέπτες θέλουν μια εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη
Με τόση πρόσβαση στα δεδομένα πελατών, όσοι δραστηριοποιούνται στον κλάδο της φιλοξενίας μπορούν να δημιουργήσουν πιο προσαρμοσμένες στρατηγικές μάρκετινγκ όταν συναλλάσσονται με νέους και πιθανούς επισκέπτες. Αφιερώνοντας λίγο χρόνο για να γνωρίσετε τους πελάτες μέσω της πρόσβασης σε δεδομένα, όσοι ασχολούνται με τη φιλοξενία μπορούν να αρχίσουν να δημιουργούν περισσότερες κατ’ ιδίαν σχέσεις με τους πελάτες τους, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την πίστη και τη διατήρηση των πελατών.
Σκέφτεστε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το Mobile marketing? Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!