Έχετε κάνει την προεργασία για να στήσετε την καμπάνια σας -έχετε τη σωστή στόχευση για να προσεγγίσετε το ιδανικό κοινό σας και οι διαφημίσεις σας έχουν βελτιστοποιηθεί για να διασφαλιστεί ότι εμφανίζονται μπροστά σε αυτό το κοινό. Τώρα που προβάλατε μια διαφήμιση στον πιθανό ταξιδιώτη σας και με τόσα πολλά banners, πώς διασφαλίζετε ότι είναι αρκετά συναρπαστική για να κερδίσετε το ενδιαφέρον του κοινού ή να τον κάνετε να κάνει κλικ;
Η Google ανέφερε ότι το 65% των ταξιδιωτών των Millennials και Gen Z-ers εμπνέονται από ψηφιακό περιεχόμενο για να κλείσουν ένα ταξίδι. Η αφήγηση της σωστής ιστορίας στις ψηφιακές διαφημίσεις σας είναι πολύ σημαντική και έχετε μόνο δευτερόλεπτα για να το κάνετε.
Ας δούμε μαζί τις καινούριες τάσεις που θα επικρατήσουν το 2022 στο χώρο της διαφήμισης και γιατί είναι σημαντικό να τις ακολουθήσετε!
Βασικά μεγέθη διαφήμισης:
Μη σπαταλάτε πολύτιμο προϋπολογισμό ή τον χρόνο της ομάδας σχεδιασμού σας δημιουργώντας διαφημίσεις σε μεγέθη που δεν θα οδηγούν σε αποτελέσματα και θα σας κοστίζουν περισσότερο όταν δεν παράγουν.
Τα παγκόσμια μεγέθη διαφημίσεων με κορυφαία απόδοση είναι:
- 300×600 – Half-Page
- 160×600 – Wide Skyscraper
- 300×250 – Medium Rectangle
- 728×90 – Leaderboard

Στην περιοχή EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), έρευνες έχουν αποδείξει ότι και τα τέσσερα αυτά μεγέθη λειτουργούν εξαιρετικά, αλλά ειδικά για αυτήν την περιοχή, διαπιστώθηκε ότι η συμπερίληψη ενός διαφημιστικού κειμένου μεγέθους 980×90 στην καμπάνια βελτίωσε το ποσοστό μετατροπών κατά 25%.
To copy (κείμενο) οδηγεί σε conversions
Συνεχίζουμε να βλέπουμε τα εγχώρια ταξίδια να πρωτοστατούν στην ανάκαμψη. Τα ταξίδια εσωτερικού ανακάμπτουν ταχύτερα από τα διεθνή ταξίδια, καθώς οι άνθρωποι είναι πιο εξοικειωμένοι με τους περιορισμούς και ξέρουν τι να περιμένουν.
Εάν αυτό ισχύει για εσάς, σκεφτείτε copy, όπως “Διαμονή με στυλ” ή “Δεν χρειάζεται να ταξιδέψετε για να δημιουργήσετε αναμνήσεις”. Μπορείτε επίσης να επισημάνετε προσφορές για ντόπιους, όπως “έκπτωση 10% με την Ελληνική άδεια οδήγησης” ή όπως “Μείνετε 3 διανυκτερεύσεις, λάβετε μια κάρτα καυσίμων 15ευρώ κατά το check-in”.
Δημιουργώντας σχέση εμπιστοσύνης με τους ταξιδιώτες μέσα από το copy (κείμενο)
Το 78% των ταξιδιωτών που έμειναν σε καταλύματα ή έκαναν κράτηση για πτήση λένε ότι οι πολιτικές αλλαγής ή ακύρωσης είναι σημαντικές όταν αποφασίζουν για ένα brand. Καθώς οι ταξιδιώτες βασίζονται σε brands για την παροχή ευέλικτων επιλογών κράτησης, αλλαγής και ακύρωσης, μεταφέρετε το στο copy της διαφήμισής σας. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το “Απολαύστε την πλήρη ευελιξία κρατήσεων και ανησυχήστε λιγότερο για τις αλλαγές στα ταξίδια σας”.
Ορισμένες εταιρείες εφαρμόζουν πιο ευέλικτες εργασιακές πολιτικές από ποτέ, είτε λόγω περιοριστικών μέτρων, είτε στην περίπτωση του Facebook, απλώς έχουν επιτρέψει στους υπαλλήλους τους να εργάζονται μόνιμα από το σπίτι.
Αυτή είναι μια τάση που πολλά ξενοδοχεία έχουν κεφαλαιοποιήσει. Τα δημιουργικά αιτήματα για διαφημίσεις ξενοδοχείων απευθύνονται σε άτομα που θέλουν να εργαστούν εξ αποστάσεως, αλλά εκτός του σπιτιού τους. Αυτά τα ξενοδοχεία προσφέρουν ό,τι απαιτείται για να είναι παραγωγικό σε ένα απομακρυσμένο περιβάλλον, με πακέτα δωματίων που περιλαμβάνουν γρήγορη και αξιόπιστη πρόσβαση στο internet, δωρεάν καφέ και τσάι και έκπτωση στην υπηρεσία δωματίου.
Δείτε το αντίγραφο του διαφημιστικού banner της Hyatt, για παράδειγμα: “Σχεδιασμένο για να λειτουργεί όπως εσείς”, ενώ προβάλλετε εικόνες του δωματίου/ξενοδοχείου και των χώρων εργασίας τους.
Όταν δημιουργείτε τις δικές σας διαφημίσεις banner, εξετάστε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε τις λέξεις «Εργαστείτε και μάθετε από τον παράδεισο» ή «Εργαστείτε από οπουδήποτε».
Το φιλικό προς τα κατοικίδια copy βοηθά στο conversion (μετατροπή)
Τα ποσοστά υιοθεσίας κατοικίδιων έχουν εκτοξευθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας και οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων θέλουν να ταξιδέψουν μαζί με τα κατοικίδιά τους. Η πρόσφατη αναφορά του Hilton αποκάλυψε ότι 7 στους 10 ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων της γενιάς Z ή των Millennial είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν στο μέλλον εάν τα κατοικίδια τους είναι ευπρόσδεκτα και τα δεδομένα κρατήσεων του Hilton του 2021 δείχνουν ότι το φίλτρο κρατήσεων «φιλικό προς τα κατοικίδια» ήταν το # Τα 3 πιο χρησιμοποιημένα φίλτρα αναζήτησης στο Hilton.com.
Εάν το κατάλυμα σας είναι φιλικό προς τα κατοικίδια, εξετάστε το ενδεχόμενο να το συμπεριλάβετε στο copy σας. Παράδειγμα όπως “Τα κατοικίδια μένουν δωρεάν” ή “Τα γούνινα μέλη της οικογένειας είναι ευπρόσδεκτα”. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε ένα πακέτο προώθησης κατοικίδιων που περιλαμβάνει ένα παιχνίδι καλωσορίσματος για κατοικίδια ή ένα πακετάκι λιχουδιάς για να δημιουργήσετε μια αξέχαστη εμπειρία για τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων.
Ποιες φωτογραφίες αποδίδουν καλύτερα?
Τα μεγάλα ξενοδοχειακά brand έχουν αρχίσει και αφήνουν τις φωτογραφίες ανθρώπων με μάσκες και να επιστρέφουν σε φωτογραφίες ταξιδιωτών χωρίς μάσκες και να κοινωνικοποιούνται σε ομάδες.
Οι εξωτερικές εικόνες προσφέρουν την καλύτερη απόδοση με βάση τη δοκιμή a/b σε σύγκριση με εικόνες δωματίων, τρόπου ζωής και ανέσεων. Είχαν 55% υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) και σχεδόν 4% υψηλότερο ποσοστό μετατροπών.
Διατηρήστε τις εικόνες ενημερωμένες με τον εποχιακό καιρό στην περιοχή.
Αποφύγετε τη χρήση εικόνων που μοιάζουν με στοκ φωτογραφίες.
Αποφύγετε τις υπερβολικά τοποθετημένες φωτογραφίες ανθρώπων ή φωτογραφίες που δεν ανήκουν στην ιδιοκτησία ή τον προορισμό σας.
Αποφύγετε εικόνες με κακό φωτισμό και εμφανίστε εικόνες υψηλής ποιότητας.
Οι landing pages (σελίδες προορισμού) είναι βασικές
Η σελίδα στον ιστότοπό σας με την οποία συνδέεστε (η σελίδα προορισμού) πρέπει να είναι σχετική με τις διαφημίσεις σας. Η σελίδα προορισμού σας θα πρέπει να παρέχει περισσότερες εξηγήσεις σχετικά με το τι μπορούν να περιμένουν οι ταξιδιώτες, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής να ολοκληρώσουν μια ενέργεια (όπως η πραγματοποίηση μιας κράτησης).
Προσαρμόστε τη σελίδα προορισμού στην ίδια γλώσσα με τις διαφημίσεις σας. Η εμπειρία χαλάει όταν σε έναν ταξιδιώτη εμφανίζεται μια διαφήμιση στη μητρική του γλώσσα μόνο για να σταλεί σε έναν ιστότοπο που δεν μπορεί να διαβάσει. Προτού δημιουργήσετε μια πολυγλωσσική διαφημιστική καμπάνια, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας μεταφράζεται σε όλες τις γλώσσες για τις οποίες θέλετε να δημιουργήσετε διαφημίσεις.
Σκέφτεστε πώς θα τα υλοποιήσετε όλα αυτά? Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!